Manhattan 830 Almost Emerald

14:53:00

Ćao svima, evo da se javim i između usklađenih manikura za promjenu. Naime, spominjala sam već u jednom postu nove lakove koje mi je kupila moja velika seka i odlučila sam da predstavim još jedan. Crveni ste mogli vidjeli u Inspired by a colour manikuri ovdje. A o kojem je sada riječ pogledajte na slici:


Naravno to je Manhattan 830 Almost Emerald, iskreno mislim da je ispoštovao svoje ime. Smaragdno plava boja mi se zaista svidjela i taj svjetlucavii efekat koji stvori na mojim noktima.


Dolazi u pakovanju od 10 ml. Na mojim noktima su dva sloja laka, bez nadlaka. Pošto je sama tekstura laka  rijetka, imate mogućnost nanošenja više slojeva sa brilijantnim završnim izgledom.


Četkica je,kao što vidite na slici, kockasta.. Imam lakova sa onim malim okruglim četkicama i moram priznati da su mi ove pljosnate kockaste nekako praktičnije za upotrebu i draže.



Budući da mi se jako dopada kako izgleda na noktima, posebno kako izgleda efektno na suncu, odlučila sam da za nedjeljne usklađene manikure nadogradim ovu postojeću. Ja kao unaprijed računam da ću imati vremena. :D



Da li vam se dopada kako izgleda?
Imate li već Manhattan-ove lakove u svojim kolekcijama i kako ste zadovoljne?


Do sljedećeg tipkanja i hvala na čitanju.
M.I.

You Might Also Like

0 komentarji

Like us on Facebook