MMS: Inspired by Artwork

15:42:00

Juhuu.. pozdrav svima, evo mene nazad. Još jedan vikend je prošao, evo prije desetak minuta, znači vrijeme je bilo za nove usklađene manikure. Ove sedmice su to manikure inspirisane umjetničkim djelom. Evo slike ćete vidjeti, pa sami prosudite ima li bar mrvica sličnosti. Ovo dobijete kada pucate visoko u mislima, level Mona Lisa, a za rezultat imate rad osmogodišnjaka na času likovnog, koji (da se zna) preferira sportove.



I tu je to remek djelo. :) Sad naravno da bacimo pogled na sliku koja je poslužila kao inspiracija za ovo lakoproliće na noktima:


Manikira je odrađena uz pomoć sljedećih lakova:


 Svi su već spomenuti u postovima. Meni lično je poprilično svejedno koje je marke lak, valjda jer mi je bitnija boja. To se naravno odnosi na manikure slične današnjoj. Što se postojanosti tiče, našla sam jednu savršenu i biće predstavljena u nekom naarednom postu. 



Na vama je dragi čitatelji da procjenite da li ima sličnosti. Naravno, tu je i pitanje, da li vam se dopada današnja manikura?
M.I.
Tu su i radovi blogo-kolegica, pa pogledajte:

You Might Also Like

4 komentarji

  1. Meni se ovo sviđa - i manikir i inspiracija.

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni se dopada manikir, odlično izgleda, zaista umetnički. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, izgleda da sam neka neotkrivena umjetnička duša :D

      Izbriši

Like us on Facebook